PANZER – BAD ASS BEATZ

Vítám Vás srdečně v rubrice, která Vám bude přinášet informace o pekelně horkých drumandbassových trecích. Nepůjde vždy zásadně o novinky, ačkoliv ty se zde budou objevovat nejčastěji. Dojde nicméně i na starší kousky, které si i nadále zaslouží Vaši pozornost, neboť jejich potenciál k trhání hlav se s věkem nezmenšil.

 

Treky zde popisované reflektují osobní preference autora, takže se rozhodně nehodí pro slabší povahy a milovníky chill-outů:) Přistupte tedy blíže k první várce:

1) Audio – Prototype (Virus 027)
Jako první trek této rubriky jsem vybral Prototype z portfolia jednoho z nejvlivnějších drumandbassových producentů naší doby, Audia. Tento pán už seká neplechu nějaký ten pátek a produkuje tracky, které nejen že mají hlavu a patu, ale s věkem neztácení potenciál a na danceflooru stále fungují. Track Prototype je moderní představitel klasické Audiovy produkce, který má mohutnou basu, skvělý drop a navíc se pokouší posouvat hranice mezi drumandbassem a dubstepem – ukrutný nástup mocně graduje atmosféru, ale kdo by čekal po dropu klasický drumandbass, bude koukat. Dubstep na drumandbassové party moc nemusím, nicméně pokud je to jen krátká vsuvka, navíc s vymazelným zvukem, považuju to za vítaný mírný pokrok v mezích zákona. Navíc to může být příjemné zpestření pro fanoušky dubstepu, kterých je mezi námi mnoho. Rozhodně trek který byste neměli minout!

[pro-player type=”MP3″]http://www.youtube.com/watch?v=DGZ1SDuGusA[/pro-player]

 

2) Gancher & Ruin feat Triamer – Larum (Prospect Limited 005)
Pokud patříte mezi fanoušky Thunderdome, Tekku a Therapy Sessions, budete tenhle trek milovat. Tato záležitost má hodně rychlý nástup který nenechá nikoho na pochybách, že zahrát drsnější trek bude těžké. Přetvrdý rovný beat je posléze střídán luxusní techstepovou pasáží doplněnou vokály z Vašich oblíbených hororů, které vytvářejí opravdu pekelnou atmosféru. Narozdíl od některých tvrdých a temných věcí si tento track stále drží taneční tempo, takže na danceflooru funguje bezchybně. Doporučuji všem nihilistům, satanistům a vyznavačům nejtvrdšího DNB.

[pro-player type=”MP3″]http://www.youtube.com/watch?v=q5XBOV-VOgc[/pro-player]

 

3) State of Mind (feat. Sacha Vee) – Three Dimensions (Neonlight Remix) (State of Mind 013)
Už od dob Epilogue od Rawthang je jasné, že kombinace masivní basy, chytlavého motivu a melancholického ženského vokálu podávaná ve správném poměru může mít naprosto zničující účinky na přítomné danceflooristy. Tato záležitost kráčí přesně v těchto šlépějích a snoubí v sobě nádherný jazzový vokál spolu s techstepovým základem,macatou basou a řezavým synťákem, který umí vykouzlit jen Neonlight. Někdo by mohl namítnout že jde o poněkud prvoplánovou záležitost, ale zde jde o osvědčené principy v praxi. Krása, paráda, hymna. Jistota a slza v oku na jakékoliv party. Škoda jen té zanedbané pauzy, kterou je nutno bohužel vyplnit něčím jiným než poslechem, proto doporučuji na party brát s sebou svůj oblíbený časopis nebo aspoň omalovánky.

[pro-player type=”MP3″]http://www.youtube.com/watch?v=qPtKl1oddWY[/pro-player]

 

4) Blokhe4d – Gutter Queen (Bad Taste Recordings 015)
Blokhe4d je na dnb scéně relativně nováčkem, nicméně i přesto se mu daří se na ní svou produkcí prosazovat. Track Gutter Queen je toho důkazem. Dynamický trek který eskaluje od prvních vteřin do prvního rychlého dropu nenechává mnoho prostoru pro dlouhé mixy, ale kompenzuje to intenzitou dropu. Inovativní použití krásných šroubovaných synťáků v kombinací s tvrdým beatem a šťavnatou basou dodává tomuto dancefloor killeru skutečné koule. Z nějakého důvodu mi to připomíná produkci německých Neonlight. Krásná inkarnace moderního techtepu, který nenudí a nutí ke zběsilému kmitání po danceflooru, big up a YTD (yen tak dál)!

[pro-player type=”MP3″]http://www.youtube.com/watch?v=yS0JTu5NFBk[/pro-player]

 

V příštím díle se mrkneme na zoubek dalším trekům které by neměly uniknout pozornosti těch, kteří se na danceflooru nechtějí nudit, proto stay tuned!

Autor: PANZER

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*
*